Search
Search

تور کلوت های شهداد در یک روز

تور یک روزه خصوصی کلوت های شهداد از کرمان شامل بازدید از کلوت های شهداد، جنگل نبکا، آب انبار و ... به همراه راهنمای محلی حرفه ای
شروع: ساعت 9 از شهر کرمان
پایان: حدود ساعت 22 در شهر کرمان
مدت: 1 روزه
درجه سختی: 2 از 5
مسافت حدودی پیمایش: 300 کیلومتر

تور کلوت های شهداد یک تجربه یک روزه جذاب از کویر بی نظیر لوت است. در این تور علاوه بر بازدید از کویر شهداد، از چندی از مکان های تاریخی این خطه نیز بازدید خواهید داشت. در تور کلوت های شهداد راهنمای گردشگری محلی با خودروی متناسب گروه شما به استقبالتان می آید. خودروی شما به فراخور تعداد همراهان از نوع سواری یا مینی بوس و ون خواهد بود. در تمام طول مسیر، یک راهنمای محلی حرفه ای از سابقه تاریخی و خصوصیات طبیعی منطقه برایتان روایت خواهد کرد.

سفر تا شهر شهداد به طول 100 کیلومتر حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم زمان خواهد برد. در طول مسیر می توانید از روستای سرسبز و ییلاقی سیرچ نیز دیدن کنید که زادگاه نویسنده شهیر کرمانی هوشنگ مرادی کرمانی است و همچنین میتوانید نگاهی به سرو کهن این روستا نیز بیندازید.

شهر شهداد میزبان مردمی خونگرم و مهمان نواز و چندی جاذبه تاریخی است. شهداد با پیشینه ای چندین هزار ساله، شانه به شانه تمدن های کهن ایران زمین، حرف برای گفتن دارد. آثار بسیاری از تمدن کهن شهداد در موزه های کرمان، ایران باستان و دیگر کشور ها نگهداری می شوند. شما می توانید در این شهر به آب انبار جذاب و نخلستان های این شهر سری بزنید.

کلوت های شهداد حدود 40 کیلومتر بعد از شهر قرار دارند. بعد از بازدید از شهر به سوی کویر رهسپار می شویم. در طول مسیر از جاذبه هایی چون پارک نبکا و قلعه شفیع آباد دیدن می کنیم. در نهایت کلوت های شهداد و افق های دل انگیزش، توقف بعدی ما خواهد بود. بعد از تماشای غروب و گذراندن چندی در کویر، به سوی کرمان باز خواهیم گشت. حدود دو ساعت بعد به کرمان خواهیم رسید.

 

تورهای مشابه:

 

بازدید ها و تجربه ها

موارد اختیاری

لوازم مورد نیاز

لیست قیمت

گروه کوچک (1 تا 4 نفر)
خدمات: ترانسفر با خودرو سواری، راهنمای گردشگری محلی و بیمه
3.500.000 تومان برای کل گروه
گروه کوچک (1 تا 4 نفر) + گشت آفرود
خدمات: ترانسفر با خودرو سواری، گشت آفرود با خودرو دو دیفرانسیل، راهنمای گردشگری محلی، پذیرایی میان وعده و بیمه
6.000.000 تومان برای کل گروه
گروه بزرگ (5 تا 15 نفر)
خدمات: ترانسفر با مینی بوس هیوندا، راهنمای گردشگری محلی و بیمه
7.500.000 تومان برای کل گروه

رزرو تـور

برای رزرو این تور می توانید به طور مستقیم با مسئول هماهنگی تماس بگیرید و یا با پر کردن فرم زیر درخواست خود را برای ما ارسال کنید.

رزرو تلفنی:

هماهنگی از طریق تلگرام، واتس اپ و ایتا نیز مقدور است.

رزرو اینترنتی: