Search
Search

تور کلوت های شهداد با کمپ شبانه

تور کلوت های شهداد با کمپ شبانه همراه با گشت سافاری و راهنمای محلی
شروع: حدود ساعت 10 روز اول از شهر کرمان
پایان: حدود ساعت 12 روز بعد در شهر کرمان
مدت: یک و نیم روز
درجه سختی: 3 از 5
مسافت حدودی پیمایش: 330 کیلومتر

تور کلوت های شهداد با کمپ شبانه، یک تجربه خاص و بینظیر از کویر زیبای شهداد در کرمان است که در کنار آن تجربه سافاری و کمپ شبانه را نیز خواهید داشت. این تور به میزبانی راهنمایان حرفه ای محلی برای شما برنامه ریزی و اجرا می شود.

در این تور در ساعت هماهنگ شده راهنمای شما با خودرو به استقبال شما خواهد آمد. ابتدا به سوی شهر شهداد سفر خواهید کرد. این بخش از سفر به طول حدود 100 کیلومتر تقریبا یک ساعت زمان خواهد برد.

در شهر شهداد به دیدن جاذبه های تاریخی و نخلستان های این شهر خواهیم رفت. راهنمای شما از سابقه بلند تاریخ شهداد برایتان روایت خواهد کرد. سپس به سوی کویر حرکت خواهیم کرد. در مسیر به دیدن پارک نبکا و قلعه شفیع آباد نیز می رویم.

تور بعد از این با خودروهای دو دیفرانسیل ادامه خواهد داشت. به هنگام بعد از ظهر در دل کلوت های شهداد تجربه سافاری خواهیم داشت. همچنین در میان کویر قدم خواهیم زد. سکوت کویر و منظره افق کلوت های شهداد تجربه ای فراموش نشدنی است.

به هنگام غروب نیز، تیم اجرایی برای شما چادر و تجهیزات کمپ را برپا خواهند کرد و شام نیز سرو خواهد شد. تجربه شب نشینی دور آتش و دل سپردن به آسمان پر ستاره کویر از آن دست تجربه هاست که هرگز فراموش نخواهید کرد.

صبح فردا بعد از تماشای طلوع خورشید از قلب کویر، صبحانه فراهم خواهد شد و بعد از جمع آوری کمپ، به سوی شهداد باز میگردیم و در نهایت با خودروی اصلی تور به کرمان باز خواهیم گشت.

توجه داشته باشید که تور کلوت های شهداد با کمپ، به طور ذاتی مقداری هیجان انگیز بوده و ضمنا در بخش کمپ تا صبح به سرویس بهداشتی دسترسی نخواهید داشت. لذا این تور مناسب افراد خیلی مسن و یا خردسالان نیست.

تورهای مشابه:

تور یک روزه کلوت های شهداد

تور یک روزه ماهان و شهداد

تور یک روزه ماهان راین و شهداد

بازدید ها و تجربه ها

موارد اختیاری

لوازم مورد نیاز

لیست قیمت

برای 2 نفر
9.000.000 تومان
برای 3 نفر
12.000.000 تومان
برای 4 نفر
خدمات تور:
خودرو سواری برای ترانسفر رفت و برگشت بین کرمان تا شهداد و برگشت
گشت سافاری با خودرو دو دیفرانسیل
راهنمای محلی
پذیرایی میان وعده
یک وعده شام
یک وعده صبحانه
برپایی کمپ و رختخواب
بیمه
15.000.000 تومان

رزرو تـور

برای رزرو این تور می توانید به طور مستقیم با مسئول هماهنگی تماس بگیرید و یا با پر کردن فرم زیر درخواست خود را برای ما ارسال کنید.

رزرو تلفنی:

هماهنگی از طریق تلگرام، واتس اپ و ایتا نیز مقدور است.

رزرو اینترنتی: