Search
Search

تور ماهان و کلوت های شهداد

تور یک روزه خصوصی ماهان و شهداد شامل بازدید از باغ شاهزاده و کلوت های شهداد
شروع: ساعت 9 از شهر کرمان
پایان: حدود ساعت 22 در شهر کرمان
مدت: 1 روزه
درجه سختی: 3 از 5
مسافت حدودی پیمایش: 330 کیلومتر

تور ماهان و شهداد یک تجربه یک روزه جذاب از دو شهر پر بازدید استان کرمان است. در این تور، از محبوب ترین جاذبه های استان کرمان در قالب یک تور یک روزه و به همراه راهنمای محلی، بازدید می کنید.

در تور ماهان و شهداد، راهنمای محلی با وسیله نقلیه مناسب تعداد گروه شما به استقبالتان خواهد آمد. سفر به شهر ماهان به طول حدود 30 کیلومتر، نیم ساعت زمان خواهد برد. در طول مسیر می توانید از منظره کوه های زیبای جوپار و پلوار، لذت ببرید.

در ماهان، به دیدن باغ زیبای شاهزاده خواهیم رفت. این باغ، یکی از 9 باغ ایرانی است که به عنوان میراث جهانی، به ثبت سازمان یونسکو رسیده است. این باغ از دوره قاجار در این دیار به یادگار مانده و پس از دهه های فراوان اکنون به زیبایی در دل کویر رخ می نماید. راهنمای گروه از خصوصیات تاریخی و معماری این باغ برایتان بازگو خواهد کرد.

سپس به دیدن آستانه شاه نعمت ا… ولی خواهیم رفت. این عارف شهیر در شهر ماهان آرمیده و اکنون آستانه او میعادگاه علاقمندان تاریخ و معماری و عرفان است.

سپس به سمت شهر شهداد حرکت خواهیم کرد. این بخش از سفر به طول حدود 100 کیلومتر، یک ساعت زمان خواهد برد. در طی این مسیر از میان جاده های کوهستانی خواهیم گذشت و پیش از بازدید از کویر تجربه ارتفاع 2700 متری از سطح دریا را خواهید داشت که آب و هوایی کاملا متفاوت از کویر را به نمایش می گذارد.

در مسیر از کنار روستای سیرچ نیز خواهیم گذشت. این روستای ییلاقی، زادگاه نویسنده معروف کرمان هوشنگ مرادی کرمانی است. در این روستا یک سرو 800 ساله کهن نیز وجود دارد که در صورت امکان قابل بازدید است.

در شهر شهداد در یک بومگردی برای صرف نهار و استراحتی کوتاه توقف خواهیم داشت. در صورت امکان و زمان کافی، امکان بازدید از جاذبه های این شهر مثل آب انبار حاج محمد تقی و نخلستان ها را نیز خواهید داشت. سپس برای بازدید از منطقه کلوت ها، سفر جاده ای خود را ادامه خواهیم داد. این مسیر نیز حدود نیم ساعت زمان خواهد بود. در طول مسیر، امکان بازدید از پارک نبکا و قلعه شفیع آباد نیز فراهم خواهد بود.

کلوت های شهداد، مقصد نهایی تور ماهان و شهداد خواهد بود. در دل کویر قدم خواهیم زد و از منظره های بی بدیل آن لذت خواهید برد. غروب را در کویر به تماشا مینشینم و کمی بعد به سوی کرمان باز خواهیم گشت. بعد از حدود 140 کیلومتر در طی دو ساعت به کرمان خواهیم رسید.

در صورت تمایل از تور یک روزه کلوت های شهداد و تور کلوت های شهداد با کمپ شبانه نیز بازدید کنید.

بازدید ها و تجربه ها

موارد اختیاری

لوازم مورد نیاز

لیست قیمت

گروه کوچک (1 تا 4 نفر)
خدمات: ترانسفر با خودرو سواری، راهنمای گردشگری محلی و بیمه
4.000.000 تومان برای کل گروه
گروه کوچک (1 تا 4 نفر) با گشت آفرود
خدمات: ترانسفر با خودرو سواری، گشت آفرود با خودرو دو دیفرانسیل، راهنمای گردشگری محلی، پذیرایی میان وعده، بیمه
6.500.000 تومان برای کل گروه
گروه بزرگ (5 تا 15 نفر)
خدمات: ترانسفر با مینی بوس هیوندا، راهنمای گردشگری محلی و بیمه
7.500.000 تومان برای کل گروه

رزرو تـور

برای رزرو این تور می توانید به طور مستقیم با مسئول هماهنگی تماس بگیرید و یا با پر کردن فرم زیر درخواست خود را برای ما ارسال کنید.

رزرو تلفنی:

هماهنگی از طریق تلگرام، واتس اپ و ایتا نیز مقدور است.

رزرو اینترنتی: