Search
Search

تور ماهان راین بم در یک روز

تور ماهان، راین و بم یک روزه با بازدید از باغ شاهزاده، ارگ راین و ارگ بم
شروع: حدود ساعت 8 از شهر کرمان
پایان: حدود ساعت 21 در شهر کرمان
مدت: 1 روزه
درجه سختی: 2 از 5
مسافت حدودی پیمایش: 460 کیلومتر

تور ماهان، راین و بم یک تجربه یک روزه و کمی فشرده در دل تاریخ دیار کریمان است. در این تور، در قالب یک سفر یک روزه، چندی از برترین جاذبه های تاریخی استان کرمان را بازدید می کنید. راهنمای شما نیز از تاریخ کهن کرمان، برای شما روایت خواهد کرد.

در این تور، راهنمای شما در زمان مقرر با خودروی متناسب با گروه شما به استقبالتان خواهد آمد. خودرو از نوع سواری، ون، مینی بوس یا اتوبوس به همراه یک راهنما یا راهنما راننده گردشگری محلی خواهد بود.

در شهر ماهان به دیدن دو جاذبه مهم این شهر یعنی باغ زیبای شاهزاده، یکی از 9 باغ ثبت جهانی یونسکو خواهید رفت. همچنین آستانه شاه نعمت ا… ولی نیز، بازدید دیگر شما خواهد بود. فاصله ماهان از کرمان حدود 30 کیلومتر است که حدود نیم ساعت زمان خواهد برد.

در شهر راین به دیدن ارگ زیبای راین می روید. این ارگ به عنوان دومین بنای بزرگ خشتی جهان شناخته می شود. شهر راین نیز با آب و هوای دلپذیر خود و مردمانی مهان نواز، از دیدنی های استان کرمان است. از صنایع دستی این شهر می توان به چاقو های دست ساز اشاره کرد که از زمره بهترین های ایران هستند. فاصله ماهان تا راین حدود 90 کیلومتر است که حدود یک ساعت زمان خواهد برد.

در شهر بم نیز به دیدن ارگ شکوهمند بم خواهیم رفت. این ارگ که اولین اثر ثبت یونسکو کرمان است، به عنوان بزرگ ترین بنای خشتی جهان شمرده می شود. ارگ و باغ شهر بم، با تاریخی کهن و فرهنگ خاص خود، تجربه ای فراموش نشدنی در تور شما خواهد بود. فاصله راین تا بم نیز به طول حدود 90 کیلومتر، تقریبا یک ساعت زمان خواهد برد.

پس از اتمام بازدید شهر بم، به سوی کرمان باز خواهید گشت و بعد از حدود 2 ساعت به کرمان خواهید رسید.

توجه داشته باشید که ترتیب بازدید از این شهر ها به سلیقه همراهان، فصل و تشخیص راهنمای محلی امکان تغییر دارد. لذا قبل از آغاز تور، این مورد هماهنگ خواهد شد. بازدید ها در هر حال یکسان هستند.

بازدید ها و تجربه ها

موارد اختیاری

لوازم مورد نیاز

لیست قیمت

گروه کوچک (1 تا 4 نفر)
خدمات: ترانسفر با خودرو سواری، راهنمای گردشگری محلی و بیمه
4.500.000 تومان برای کل گروه
گروه بزرگ (5 تا 15 نفر)
خدمات: ترانسفر با مینی بوس هیوندا، راهنمای گردشگری محلی و بیمه
8.500.000 تومان برای کل گروه

رزرو تـور

برای رزرو این تور می توانید به طور مستقیم با مسئول هماهنگی تماس بگیرید و یا با پر کردن فرم زیر درخواست خود را برای ما ارسال کنید.

رزرو تلفنی:

هماهنگی از طریق تلگرام، واتس اپ و ایتا نیز مقدور است.

رزرو اینترنتی: