Search
Search

تور شهر کرمان

تور شهر کرمان همراه با راهنمای محلی و بازدید از بافت تاریخی، مجموعه گنجعلی خان و باغ فتح آباد
شروع: ساعت 9 از شهر کرمان
پایان: حدود ساعت 20 در شهر کرمان
مدت: 1 روزه
درجه سختی: 1 از 5
مسافت حدودی پیمایش: 40 کیلومتر

تور شهر کرمان یک گشت و گذار یک روزه در دل تاریخ و فرهنگ کرمان است. با این تور در دل بازار قدیم کرمان قدمی خواهیم زد و همچنین به دیدن چندی از جاذبه های تاریخی دیگر کرمان خواهیم رفت. در پایان نیز به دیدن باغ زیبای فتح آباد خواهیم رفت.

در تور شهر کرمان در حدود ساعت 9 صبح راهنمای محلی با خودرو به استقبال شما خواهد آمد. خودروی تور شما به فراخور تعداد همراهان خودروی سواری، ون، مینی بوس و یا اتوبوس خواهد بود. در این تور به دیدن مجموعه بازار قدیم کرمان خواهید رفت. این بازدید شامل مجموعه گنجعلیخان، وکیل، ابراهیم خان و … است.

بازدید از مسجد جامع کرمان با 700 سال تاریخی یا مسجد ملک با 900 سال قدمت از دیگر بازدید های تور شهر کرمان خواهد بود. همچنین به دیدن یخدان شگفت انگیز مویدی و کتابخانه ملی خواهیم رفت. در این تور امکان بازدید اختیاری از آتشکده کرمان را نیز خواهید داشت. بازدید از گنبد جبلیه، یادگار عصر ساسانی نیز بازدید از بازدید های دیگر تور است. آخرین بازدید این تور باغ فتح آباد خواهد بود. چرا که زیباترین شکل این باغ به هنگام شب است. این باغ 14 کیلومتر خارج از شهر کرمان قرار دارد. در نهایت پس از گذراندن اوقاتی خوش، به سوی کرمان باز خواهیم گشت.

در صورت تمایل امکان بازدید از باغ موزه هرندی (موزه باستان شناسی و سازهای سنتی)،موزه هنرهای معاصر و موزه اسلحه نیز مقدور است. این بازدید ها با هماهنگی راهنما قابل جایگزینی با بازدیدهای دیگر است.

 

تور مشابه:

 

بازدید ها و تجربه ها

موارد اختیاری

لوازم مورد نیاز

لیست قیمت

گروه کوچک (1 تا 4 نفر)
خدمات: ترانسفر با خودرو سواری، راهنمای گردشگری محلی و بیمه
2.000.000 تومان برای کل گروه
گروه بزرگ (5 تا 15 نفر)
خدمات: ترانسفر با مینی بوس هیوندا، راهنمای گردشگری محلی و بیمه
5.000.000 تومان برای کل گروه

رزرو تـور

برای رزرو این تور می توانید به طور مستقیم با مسئول هماهنگی تماس بگیرید و یا با پر کردن فرم زیر درخواست خود را برای ما ارسال کنید.

رزرو تلفنی:

هماهنگی از طریق تلگرام، واتس اپ و ایتا نیز مقدور است.

رزرو اینترنتی: