Search
Search

تور نیم روزه ماهان

تور ماهان شامل بازدید از باغ شاهزاده و آستانه شاه نعمت ا... ولی
شروع: شهر کرمان
پایان: شهر کرمان
مدت: نیم روزه
درجه سختی: 1 از 5
مسافت حدودی پیمایش: 70 کیلومتر

تور ماهان یک گشت نیم روزه در شهر زیبا و ییلاقی ماهان، در نزدیکی کرمان است. این شهر با فاصله حدود 30 کیلومتر از کرمان، میزبان دو جاذبه زیبای تاریخی و معماری کرمان است.

بازدید از شهر ماهان، به طور معمول همراه با بازدید از شهر کرمان، راین، بم یا شهداد انجام میگیرد، زیرا بازدید از این شهر در تورهای معمول، بیشتر از نیم روز زمان نخواهد برد. با این حال در صورت نیاز و تمایل، می توانید تور ماهان را به صورت جداگانه برای یک نیم روز سفارش دهید.

در تور ماهان راهنمای گردشگری محلی با خودروی مناسب تعداد شما به استقبالتان خواهد آمد. سفر به ماهان به طول حدود 30 کیلومتر، حدود نیم ساعت زمان خواهد برد. محور گردشگری هفت باغ که در کنار جاده قدیم، کرمان را به ماهان متصل می کند، خود از جاده های زیبای استان محسوب می شود. در طول مسیر از میان دو کوه مشهور کرمان یعنی قله های جوپار و کوه های پلوار عبور خواهید کرد.

در تور ماهان می توانید از آستانه شاه نعمت ا… ولی، از عرفای بزرگ این دیار بازدید نمایید. همچنین با کمی فاصله از شهر، باغ زیبای شاهزاده، یکی از 9 باغ ایرانی ثبت جهانی یونسکو به انتظار تماشای چشمان شما نشسته است. این باغ بی نظیر با معماری خاص خود، همواره بینندگان داخلی و خارجی را به تحسین وا داشته است.

پس از اتمام بازدید نیز به سوی کرمان باز خواهید گشت. مسیر بازگشت نیز به طول حدود 30 کیلومتر، نیم ساعت زمان خواهد برد. این تور نیم روزه در شهر کرمان اتمام خواهد یافت. این تور نیم روزه در هر نیمه از روز قابل اجرا است. شما می توانید تور ماهان را برای نیمه اول یا دوم روز به دلخواه سفارش دهید.

در صورت تمایل از تور های یک روزه کرمان و ماهان، ماهان و شهداد و ماهان و راین هم بازدید کنید.

 

 

بازدید ها و تجربه ها

موارد اختیاری

لوازم مورد نیاز

لیست قیمت

گروه کوچک (1 تا 4 نفر)
خدمات: ترانسفر با خودرو سواری، راهنمای گردشگری محلی و بیمه
1.000.000 تومان برای کل گروه

رزرو تـور

برای رزرو این تور می توانید به طور مستقیم با مسئول هماهنگی تماس بگیرید و یا با پر کردن فرم زیر درخواست خود را برای ما ارسال کنید.

رزرو تلفنی:

هماهنگی از طریق تلگرام، واتس اپ و ایتا نیز مقدور است.

رزرو اینترنتی: